مرغ و خروس زنده محلی

مرغ و خروس زنده محلی

مرغ و خروس زنده محلی برای قربانی و دفع بلا، به هنگام خرید وسیله نقلیه، ادای نذر و مواردی از این قبیل اقدام به خرید مرغ و خروس محلی برای قربانی می‌کنند و از این طریق بلا را از خود و وسیله دور می‌کنند. قربانی کردن برای دفع بلا، چشم‌زخم و نذری یکی از آداب و رسوم ایرانیان از گذشته تا به امروز محسوب می‌شود. بیشتر افراد برای اطمینان از سالم بودن گوشت مرغ مصرفی به جای خرید مرغ یخ زده ترجیح می‌دهند از مرغ زنده و کشتار آن استفاده کنند.

مجموعه شیپ البرز با بیش از یک دهه تجربه و مجوز رسمی از شهرداری در شهرهای تهران و کرج بنا به درخواست مشتریان انواع مرغ و خروس زنده محلی را با قیمتی مناسب و در محیطی کاملاً بهداشتی با حمل‌ونقل و کشتار رایگان عرضه می‌کند که شما با یک تماس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. ما در این مقاله از سری مقالات خود به مرغ و خروس محلی و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با شیپ البرز همراه باشید.

 مرغ و خروس محلی جهت دفع بلا

در شهر تهران و کرج برای پیدا کردن مرغ و خروس زنده باید به میادین عرضه دام زنده شهرداری به صورت حضوری مراجعه و خرید خروس زنده یا خرید مرغ زنده را انجام دهید که زمان زیادی را می‌طلبد و تقریباً میشه گفت نصف روز شما را هدر می‌دهد و چون شما آگاهی و اطلاعات کافی نسبت به خرید مرغ و خروس محلی ندارید ممکن است افراد سودجو با قیمت بالا سرتان را کلاه بگذارد و مرغ و خروس بی‌کیفیتی را نسبت به قیمت آن به شما عرضه کنند.

در همین حال شما برای خرید مطمئن با تضمین سلامت خیلی راحت در منزل یا محل کار خود با شماره‌گیری شماره 09145528606 می‌توانید از بهترین مرکز خرید و فروش دام زنده مرغ و خروس محلی خود را از نژادهای مختلف خریداری و آن را در محل تحویل و سپس وجه آن را پرداخت کنید.

 مرغ و خروس محلی جهت دفع بلا
مرغ و خروس محلی جهت دفع بلا

مزایای خرید مرغ و خروس زنده از شیپ البرز

در شهر کرج و تهران مرکز عمده زیادی در زمینه خرید و فروش انواع مرغ و خروس زنده فعالیت می‌کنند که البته همگی آنها قابل‌اعتماد نیستند چرا که دارای مجوز فعالیت نیستند. یکی از مراکز مجوز دار فروش دام زنده مجموعه شیپ البرز است که خدمات مختلفی را به مشتریان خود عرضه می‌کند، به همین دلیل شما نیز با خرید مرغ و خروس زنده از این مرکز می‌توانید از مزایای آن به قرار زیر بهره‌مند شوید:

  • تضمین کیفیت و سالم بودن مرغ و خروس محلی زنده
  • قیمت مناسب
  • تحویل رایگان در محل به صورت پاک‌شده و تمیز
  • خدمات شبانه‌روزی مرغ و خروس زنده
  • خرید خروس زنده یا خرید مرغ زنده بدون مراجعه حضوری و با یک تماس
  • انجام سفارش بالا
  • پرداخت پول پس از تحویل با استفاده از کارت‌های عضو شتاب
  • وجود انواع مرغ و خروس به خصوص خروس سیاه برای قربانی
  • نگهداری در محیطی کاملاً بهداشتی
  • مجوز رسمی از شهرداری
  • حمل‌ و نقل و کشتار رایگان
  • و …

مرغ و خروس زنده برای قربانی

بیشتر افراد بسته به گرانی گوسفند توان مالی خرید گوسفند زنده برای قربانی، دفع بلا و چشم‌زخم را ندارند از این رو با قربانی کردن خروس زنده بلا را از خود و خانواده دفع می‌کنند. برخی خانوارهای بر این باور هستند که قربانی کردن خروس سیاه باعث دفع بلا می‌شود از این رو به دنبال خرید خروس سیاه برای قربانی هستند که شما نیز با یک تماس می‌توانید انواع خروس به خصوص خروس سیاه را برای قربانی سفارش دهید.

یکی از نکاتی که به هنگام قربانی کردن مرغ و خروس باید به آن توجه داشت این است که به هنگام قربانی دعایی خوانده می‌شود که خواندن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در همین حال همکاران ما در شیپ البرز به خواندن این دعا کاملاً مسلط هستند و به هنگام کشتار تمامی مراحل ذبح اسلامی و شرعی را انجام می‌دهند.

مجموعه ما به طور مستقیم و بدون واسطه انواع مرغ و خروس نژادهای مختلف را عرضه می‌کند که تمامی آنها در محیط کاملاً بهداشتی و سالم نگهداری می‌شوند که در عین گوشتی بودن دارای پروانه سلامت بهداشت نیز هستند. برای قربانی کردن و خرید خروس زنده با ما تماس بگیرید و خروس زنده را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید مرغ و خروس زنده برای قربانی
خرید مرغ و خروس زنده برای قربانی

خرید مرغ و خروس زنده در کرج  و تهران برای قربانی

در حال حاضر تمایل به خرید خروس زنده و خرید مرغ زنده در زندگی شهری رواج پیدا کرده است، به گونه‌ای که بیشتر افراد به جای خرید مرغ یخ زده ترجیح می‌دهند با خرید مرغ و خروس زنده آن را کشتار و سپس از گوست سالم آن برای مصرف روزانه استفاده و نحوه کشتار و سالم بودن آن اطمینان حاصل می‌کنند که بسیار باصرفه‌تر نیز است.

بزرگترین مرکز عرضه دام زنده، مرغ و خروس زنده محلی را به صورت پاک‌شده، تمیز و خرد شما در محل به شما تحویل می‌دهد. به جای خرید گوشت مرغ یخ زده و مانده با یک تماس از گوشت گرم و ارگانیک استفاده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

قیمت مرغ و خروس زنده

به طور کلی قیمت انواع دام و طیور بسته به شاخص‌های همچون قیمت نهادهای دامی، هزینه نگهداری، تقاضای بازار، نژاد و … متغیر می‌شود، البته نرخ تورم نیز یکی دیگر از عوامل اصلی متغیر بودن قیمت دام زنده محسوب می‌شود. بسته به نرخ تورم طی سالهای اخیر روند قیمت خرید مرغ و خروس خانگی همیشه افزایشی بوده است. مجموعه شیپ البرز خدمات خود را با نرخ مصوب و حتی ارزان تر از آن عرضه می‌کند که برای اطلاع از قیمت خرید مرغ زنده و خروس زنده با ما تماس بگیرید.

معمولاً سفره‌های ایرانی مملو از گوشت قرمز و گوشت سفیدی است که خانوارها برای برطرف کردن آن اقدام به خرید گوسفند زنده شهریار، گوساله زنده، مرغ زنده، خروس زنده و … می‌کنند و سپس با ذبح شرعی از گوشت تازه آن استفاده می‌کنند.

خرید خروس سیاه برای قربانی و دفع بلا

افرادی که به دنبال قربانی کردن دام زنده هستند بیشتر به خرید خروس محلی تمایل دارند و کمتر به سراغ مرغ می روند. خروس نژادهای مختلفی اعم از لاری، سیاه، سفید و … دارد که در مجموعه شیپ البرز می‌توانید انواع آن را مشاهده و با یک تماس خرید خود را انجام و در محل تحویل بگیرید. خروس‌های زنده در محیطی کاملاً بهداشتی نگهداری و از مواد غذایی ارگانیک و سالم تغذیه می‌کنند. ما معتقد به رزق حلال هستیم پس به هیچ‌وجه از مواد شیمیایی برای تغذیه استفاده نمی‌کنیم.

خرید خروس سیاه برای قربانی و دفع بلا
خرید خروس سیاه برای قربانی و دفع بلا

خرید مرغ زنده محلی

بیشتر افراد با خرید مرغ زنده محلی به دنبال استفاده از تخم‌مرغ و گوشت آن به صورت تازه برای مصرف روزانه هستند. توجه داشته باشید که مرغ زنده به دو صورت تخم‌گذار و گوشتی عرضه می‌شود؛ بنابراین افرادی که به دنبال ذبح، کشتار و استفاده از گوشت مرغ تازه و گرم هستند باید مرغ گوشتی خریداری کنند و افرادی که به دنبال خرید مرغ محلی زنده تخم‌گذار هستند باید مرغ محلی تخم‌گذار خریداری کنند.

در مجموعه ما هم مرغ گوشتی و هم مرغ تخم‌گذار نژادهای مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با یک تماس خرید خود را انجام و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را در محل تحویل بگیرید. اگر به دنبال خرید مرغ گوشتی هستید توجه داشته باشید که همکاران ما در مجموعه شیپ البرز پس از کشتار مرغ گوشتی آن را تمیز و خرد شده به شما تحویل می‌دهند. جالب است بدانید که برخی از نژادهای مرغ‌های تخم‌گذار در طی شبانه‌روز دو تخم می‌گذارند.

خرید مرغ زنده محلی
خرید مرغ زنده محلی

نحوه خرید مرغ و خروس زنده در تهران و کرج

برای خرید انواع دام زنده از جمله گوسفند زنده تهران، گوسفند زنده کرج، بره زنده و مرغ و خروس زنده می‌توانید از طرق زیر اقدام کنید:

  1. یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌های خرید مرغ و خروس زنده این است که گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره‌گیری شماره 09145528606 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت و بدون زحمت با حمل‌ونقل و کشتار رایگان به همراه تمیز کردن در محل تحویل بگیرید.
  2. دومین راه خرید دام زنده تهران و کرج مراجعه به وب‌سایت شیپ البرز به آدرس اینترنتی www.sheepalborz.ir است که با مراجعه به آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید.
  3. سومین راه خرید دام زنده مراجعه حضوری به مجموعه شیپ البرز است که برای این منظور باید زمان و وقت زیادی را صرف کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر خرید دام زنده بخشی از خرید روزانه افراد از قشرهای مختلف را تشکیل می‌دهد، چرا که افراد براساس متغیرهای مختلفی برای قربانی کردن، دفع بلا، استفاده از گوشت سالم و بهداشتی در مراسمات و مصرف روزانه خود به جای خرید گوشت یخ زده و مانده ترجیح می‌دهند از گوشت گرم و بهداشتی به همراه خدمات حمل‌ونقل و قصابی رایگان مرکز شیپ البرز استفاده کنند.

اگر شما نیز قصد خرید انواع دام زنده نژادهای مختلف را دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر و انتقاد آن در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *