بهترین زمان خرید بره زنده و گوسفند زنده چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید بره زنده و گوسفند زنده چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید بره زنده و گوسفند زنده چه زمانی است؟ یکی از مهمترین سؤالات و دغدغه کاربرانی است که به دنبال خرید گوسفند زنده یا خرید بره زنده برای کشتار، پرواربندی، اضافه کردن به گله و … هستند، چرا که خرید گوسفند و بره زنده در زمان مناسب مزایای زیادی را برای خریدار به همراه دارد که ما در این مقاله بسته به سؤالات پر تکرار کاربران قصد داریم به این موضوع که بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده چه زمانی است بپردازیم.

پس در ادامه این مطلب با مجموعه شیپ البرز همراه باشید.

بهترین زمان خرید بره و گوسفند زنده

از مسائل مهم دامپروری و دامداری و همچنین خرید گوسفند زنده و خرید بره زنده توسط دامداری‌ها و افرادی که خواهان خرید دام زنده هستند این است که بدانند بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده چه زمانی است که قبل از توضیح درباره این موضوع باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید که هدف از خرید دام زنده اعم از گوسفند زنده، بره زنده، گوساله زنده و … چیست. با پاسخ به این سؤال شما می‌توانید زمان مناسب خرید دام زنده برای پرواربندی و بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره برای کشتار و … را پیدا کنید.

برای مثال برای آن دسته از افرادی که قصد خرید گوسفند یا بره زنده برای کشتار را دارند، بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده متفاوت از فردی است که قصد دارد برای پرواربندی اقدام به خرید گوسفند زنده نماید.

توجه داشته باشید که عمده خریدها مربوط به گاو، گوساله، گوسفند و بره زنده بسته به هدف پرواربندی یا کشتار صورت می‌گیرد و کمتر کسی برای تهیه پشم و … خرید دام زنده را انجام می‌دهد که البته نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. بر همین اساس زمان مناسب خرید دام زنده برای پرواربندی و بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده برای کشتار متفاوت از بهترین زمان خرید پرواربندی است که باید به هنگام خرید به آن توجه داشت.

گوسفند در میان دام‌های زنده از محبوبیت بیشتری برخوردار است و بیشتر افراد برای قربانی کردن در مراسمات مختلف و همچنین تهیه گوشت سالم از گوسفند زنده برای کشتار استفاده می‌کنند. بنابراین این موضوع که بهترین زمان برای خرید گوسفند چه زمانی است موضوع مهمی است که می‌تواند برای هر شخصی جذاب باشد چرا که افراد همیشه دوست دارند نسبت به پولی که هزینه می‌کنند بهترین خرید را در زمان مناسب داشته باشند.

بهترین زمان خرید بره و گوسفند زنده
بهترین زمان خرید بره و گوسفند زنده

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای پرواربندی

بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده چه زمانی است همانطور که در بالا اشاره نمودیم دقیقاً به هدف شما بستگی دارد. بیشتر افراد و دامداری‌ها برای خرید دام زنده به دنبال خرید گوسفنده زنده و بره زنده در زمان مناسب برای پرواربندی هستند تا بتوانند از این طریق بازدهی بیشتری از یک خرید را تجربه کنند.

قبل از اینکه به شما بگوییم که زمان خرید دام زنده در راهنمای بهترین زمان خرید گوسفنده زنده چه زمانی است لازم است بدانید که برای پرواربندی گوسفند باید از گوسفند و بره نژاد گوشتی استفاده کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

برای این منظور بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده چه زمانی است فصل تابستان است؛ چرا که در این زمان بسته به تعداد بالای بره و گوسفند زنده شما با قیمت کمتری می‌توانید بره خود را برای پرواربندی خریداری کنید که با افزایش استخوان‌بندی آن تا پایان دوره پرواربندی متوسط وزن گوسفنده زنده افزایش پیدا می‌کند و بازدهی گوشتی آن افزایش پیدا می‌کند. استفاده از بره یکساله در فصل تابستان سبب می‌شود تا دام‌ها دو دوره پرواربندی را پشت سر بگذارند.

مزایای خرید گوسفند زنده در فصل تابستان

  • با قیمت کمتری می‌توانید گوسفند زنده را به دلیل ازدیاد جمعیت و افزایش تقاضا خریداری کنید
  • با راهنمای خرید گوسفند زنده در فصل تابستان می‌توانید از دو دوره پرواربندی استفاده کنید
  • با انتخاب زمان مناسب برای خرید دام زنده در تابستان می‌توانید در طول دوره پرواربندی استخوان‌بندی گوسفند را تکمیل کنید.

بهترین سن خرید بره و گوسفند زنده برای پرواربندی

براساس تجربیات و تحقیقات به دست آمده در اینکه بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده چه زمانی است در بخش پرواربندی باید گفت: بهترین سن و زمان برای خرید دام زنده در بازه سنی 12 تا 18 ماهگی است، بنابراین هنگامی که شما در فصل تابستان بره‌هایی با سن 12 ماهگی خریداری می‌کنید می‌توانید با هزینه کمتری این بره‌ها را خریداری و پرواربندی یا برای کشتار آماده کنید.

بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده کشتار

بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده برای کشتار چه زمانی است؟ خرید برای کشتار دام زنده نیز موضوع مهمی است که در قیمت خرید گوسفنده زنده و خرید بره زنده برای کشتار اثر می‌گذارد. همانطور که می‌دانید خرید و فروش گوسفنده زنده براساس مقدار وزن آن مشخص می‌شود؛ به همین دلیل شما در هر زمان و فصلی می‌توانید بسته به وزن دام و قدرت بازدهی لاشه گوشتی خرید گوسفنده زنده را انجام دهید.

برای خرید گوسفنده زنده شهرداری برای کشتار شما باید زمانی که قیمت گوسفند زنده در هر کیلو از مقدار معقول پایین تر می‌آید خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده در کشتار روزانه به هنگام صبح است که حیوان ناشتا است و قطعاً وزن کمتری دارد.

بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده کشتار
بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده کشتار

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم

بسته به اینکه بهترین زمان خرید بره و گوسفنده زنده در کرج و تهران برای استفاده از پشم آن چه زمانی است؟ در راهنمای بهترین زمان خرید گوسفنده زنده برای پرواربندی و کشتار متفاوت است و بیشتر افراد بسته به سودی که پرواربندی و کشتار دارد کمتر به دنبال خرید گوسفنده زنده برای تولید پشم هستند.

اما به صورت کلی برای آن دسته از دوستانی که به دنبال بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده برای تولید پشم هستند باید گفت ابتدا باید شما نژاد پشمی را برای خرید انتخاب کنید که بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده برای تولید پشم و پوست فصل زایمان گوسفند و بره زنده است.

بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده برای گله

بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده جهت اضافه نمودن به گله چه زمانی است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بهترین زمان برای خرید گوسفنده زنده گله در مناطق گرمسیری اواخر بهار و در مناطق سردسیری اواسط تابستان است.

از نکات مهم به هنگام خرید گوسفند و بره گله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نژادی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری  را با آب و هوایی که قصد پرورش گوسفند یا بره زنده را دارید داشته باشد.
  • به جای خرید تعداد زیاد تعداد کم ولی ممتاز خریداری کنید.
  • دام زنده را از مراکز معتبر و شناسنامه‌دار خریداری کنید.
  • به هنگام خرید گوسفندان جوان را انتخاب کنید.
بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده برای گله
بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده برای گله

مرکز خرید و فروش دام زنده شیپ البرز

افرادی که به دنبال خرید و فروش دام زنده اعم از گوسفند زنده، بره زنده، گوساله زنده، گاو زنده، مرغ و خروس زنده و … از مراکز خرید و فروش رسمی و معتبر را هستند با مجموعه شیپ البرز به شماره 09145528606 و یا 09194361322 تماس بگیرند و با قیمت منصفانه‌ای خرید خود را با دادن مشخصات دام زنده انجام و با خدمات حمل و در صورت نیاز قصابی در محل تحویل بگیرند.

ما در مجموعه شیپ البرز برای تغذیه دام‌های زنده خود از علوفه ارگانیک و طبیعی بدون افزودنی‌های شیمیایی استفاده و دام‌ها را با تأییدیه و کد دامپزشکی در محیطی کاملاً بهداشتی نگهداری و به فروش می‌رسانیم.

سخن پایانی

بهترین زمان خرید دام زنده به خصوص گوسفند و بره زنده که از محبوبیت خاصی برخوردار است بسیار مهم است، چرا که اطلاع از بهترین زمان خرید گوسفنده زنده و زمان مناسب برای خرید دام زنده باعث می‌شود تا شما خرید پرسودی را تجربه کنید که برای این منظور و کسب مشاوره و خرید می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر و انتقاد خرسند می‌شویم با ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *